Decreto 536/2005, do 6 de outubro, polo que se establece a estrutura orgánica da Consellería de Traballo.

SecciónI. Disposicións Xerais
EmisorCONSELLERÍA DE TRABALLO
Rango de LeyDecreto

O Decreto 211/2005, do 3 de agosto, establece a estrutura orgánica da Xunta de Galicia. Pola súa vez, o Decreto 232/2005, do 11 de agosto, fixa a estrutura orgánica dos seus departamentos. No que atinxe a Consellería de Traballo, procede o desenvolvemento da súa estrutura orgánica básica ata o nivel de xefatura de servizo, distribuíndo as funcións que ten asignadas de xeito que permita o seu exercicio coa máxima eficacia.

Na súa virtude, por proposta do conselleiro de Traballo, en uso das atribucións conferidas pola Lei 1/1983, do 22 de febreiro, reguladora da Xunta e do seu presidente, modificada pola Lei 11/1988, do 20 de outubro, co informe previo das consellerías de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza e de Economía e Facenda, e logo de deliberación do Consello da Xunta de Galicia, na súa reunión do día seis de outubro de dous mil cinco,

DISPOÑO:

Artigo 1º

A Consellería de Traballo é o órgano da Administración da Comunidade Autónoma ao cal lle corresponde, de acordo co establecido no Estatuto de autonomía de Galicia e nos termos sinalados pola Constitución española, o exercicio das competencias e funcións en materia de políticas activas de emprego, política laboral, relacións laborais, seguridade e saúde laboral, cooperativas e outras entidades de economía social, sen prexuízo das competencias doutras consellerías nestas materias.

Artigo 2º
  1. A Consellería de Traballo, para o cumprimento das súas funcións, contará coa seguinte estrutura orgánica:

    1. O conselleiro.

    2. A Secretaría Xeral.

    3. A Dirección Xeral de Promoción do Emprego.

    4. A Dirección Xeral de Formación e Colocación.

    5. A Dirección Xeral de Relacións Laborais.

    6. As delegacións provinciais.

  2. Queda adscrito á Consellería de Traballo o Consello Galego de Relacións Laborais, creado pola Lei 7/1988, do 12 de xullo.

  3. O conselleiro.

Artigo 3º

O conselleiro é a superior autoridade da consellería e con tal carácter desempeña e exerce as atribucións que lle confire a Lei 1/1983, do 22 de febreiro, reguladora da Xunta e do seu presidente, modificada pola Lei 11/1988, do 20 de outubro.

  1. Secretaría Xeral.

Artigo 4º

Un.-A Secretaría Xeral exercerá as funcións establecidas no Decreto 119/1982, do 5 de outubro, en relación con todas as unidades e servizos dependentes da Consellería de Traballo, así como as que lle atribúa a normativa en vigor e as que lle sexan encomendadas por delegación do titular da consellería.

Dous.-A Secretaría Xeral, para o exercicio das súas funcións, estrutúrase nas seguintes unidades:

  1. Vicesecretaría Xeral.

    Con nivel orgánico de subdirección xeral, exercerá as funcións de prestarlle asistencia ao secretario xeral en cantos asuntos lle encomende, así como a súa suplencia en caso de enfermidade, ausencia ou vacante.

    É a unidade encargada de elaborar o borrador do anteproxecto de orzamentos da consellería e o seu seguimento e control, a xestión da contratación administrativa e económica e as funcións relativas aos sistemas ou procesos informáticos da consellería.

    Para o desenvolvemento das súas funcións contará, con nivel orgánico de servizo, coas seguintes unidades:

    1.1. Servizo de Xestión Económica e Control Orzamentario.

    Correspóndenlle as seguintes funcións:

    -A execución, coordinación, seguimento e control do orzamento, así como a proposta e xestión das súas modificacións.

    -A tramitación económico-administrativa dos expedientes de gasto e propostas de pagamentos.

    -A elaboración das instrucións necesarias para que os centros de gasto efectúen unha correcta xestión económica.

    -Levar o inventario de bens mobles e inmobles adscritos á consellería, sen prexuízo das competencias da Consellería de Economía e Facenda.

    -Xestionar os asuntos xerais, tales como mantemento de instalacións, vehículos adscritos á consellería, control do material de oficina e calquera outra función relativa á xestión económica e orzamentaria.

    1.2. Servizo de Contratación e Obras.

    Correspóndenlle as seguintes funcións:

    -A xestión dos expedientes de contratación que sexan competencia da consellería.

    -Seguimento e control da execución de todos os contratos.

    -O desenvolvemento das funcións de supervisión dos proxectos respecto das obras que realice a consellería.

    1.3. Servizo de Informática.

    Corresponderanlle, sen prexuízo das competencias que en materia informática ten atribuídas a Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, o exercicio das seguintes funcións:

    -Planificar, impulsar e mecanizar os sistemas de información da consellería.

    -Estudo, seguimento, informe e proposta sobre plans xerais de informatización, así como a súa coordinación, supervisión, apoio e asesoramento técnico.

    -Xestionar as bases de datos, redes e sistemas informáticos.

    -Velar polo cumprimento da normativa sobre tratamento de datos de carácter persoal, con especial referencia á implantación, revisión e auditoría dos documentos de seguridade exixibles no eido xeral da consellería.

    -Calquera outra función relativa a sistemas ou procesos informáticos da consellería.

  2. Subdirección Xeral de Persoal e Coordinación Administrativa.

    É a unidade encargada da coordinación dos servizos de carácter xeral, xestión de persoal da consellería, a dirección e coordinación dos asuntos de réxime interno, organización do rexistro xeral, velar polo sistema de xestión dos procedementos administrativos, así como a coordinación dos estudos e publicacións da consellería e outros asuntos que lle atribúa o secretario xeral.

    Para o desenvolvemento das súas funcións contará, con nivel orgánico de servizo, coas seguintes unidades:

    2.1. Servizo de Persoal.

    Corresponderanlle as seguintes funcións:

    -A tramitación dos expedientes administrativos relativos ao persoal funcionario e laboral dependente da consellería, a súa custodia e arquivo.

    -A xestión e tramitación da nómina.

    -A elaboración e actualización da relación de postos de traballo do persoal funcionario e laboral da consellería.

    -A tramitación dos expedientes de incompatibilidade do persoal da consellería.

    -Coidar do correcto funcionamento do rexistro xeral da consellería e do seu arquivo.

    -Control da asistencia e puntualidade.

    -A tramitación das reclamacións e recursos en materia de persoal e a tramitación de expedientes disciplinarios.

    2.2. Servizo de Estudos e Publicacións.

    Corresponderanlle as seguintes funcións:

    -A organización e a xestión dos fondos documentais e bibliográficos da consellería.

    -A coordinación das publicacións e as funcións relativas ao plan de publicacións da consellería.

    -A información xeral e difusión das publicacións da consellería en soporte papel, telemático e audiovisual.

    -A coordinación das aplicacións estatísticas da consellería.

    -A elaboración de memorias, estudos e informes.

  3. Servizo Técnico Xurídico.

    Baixo a dependencia directa do secretario xeral, corresponderalle o exercicio das seguintes funcións:

    -O estudo e tramitación dos anteproxectos e proxectos de disposicións de carácter xeral, a elaboración das compilacións e a proposta de refundicións das normas emanadas da consellería.

    -O estudo, preparación e tramitación dos expedientes que teñan que elevarse ao Consello da Xunta de Galicia e á Comisión de Secretarios Xerais, así como o traslado dos seus acordos.

    -A tramitación dos expedientes sobre bens demaniais ou patrimoniais, en canto sexa competencia da consellería.

    -O exercicio das funcións que a consellería teña encomendadas en relación coas fundacións de interese galego sobre as que lle corresponda exercer o protectorado.

    -O estudo, tramitación e formulación de propostas de resolución de recursos ou reclamacións interpostas contra os actos e resolucións emanados dos distintos órganos da consellería e, en xeral, a elaboración de estudos e informes que por razón da súa competencia lle sexan encomendados polo secretario xeral.

    -A coordinación da publicación no Diario Oficial de Galicia e demais diarios ou boletíns oficiais das disposicións ou actos ditados polos órganos da consellería.

    Tres.-Integradas organicamente na Secretaría Xeral, con nivel orgánico de subdirección xeral, existen as seguintes unidades administrativas:

  4. Asesoría Xurídica, que se rexerá polo disposto no Decreto 343/2003, do 11 de xullo, polo que se aproba o Regulamento orgánico da Asesoría Xurídica da Xunta de Galicia.

  5. Intervención Delegada.

    1. Dirección Xeral de Promoción do Emprego.

Artigo 5º

Un.-Correspóndelle o desenvolvemento das funcións atribuídas á consellería en materia de fomento do emprego nas empresas e nas entidades de eco

nomía social, así como no eido da colaboración coas administracións e institucións públicas e con entidades sen ánimo de lucro. Así mesmo, levará a cabo a programación, seguimento, control e, se é o caso, a xestión das escolas obradoiro, casas de oficios e obradoiros de emprego.

Respecto dos centros, tanto propios como dependentes doutras entidades...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR