Decreto 562/2005, do 1 de decembro, polo que se establece a estrutura orgánica da Consellería do Medio Rural e do Fondo Galego de Garantía Agraria.
Sección | I. Disposicións Xerais |
Emisor | CONSELLERÍA DO MEDIO RURAL |
Rango de Ley | Decreto |
Polo Decreto 232/2005, do 11 de agosto (DOG nº 155, do 12 de agosto), fixouse a estrutura orgánica dos departamentos da Xunta de Galicia.
Atendendo principalmente ás modificacións practicadas nesa estrutura, procede ao mesmo tempo determinar a estrutura orgánica e funcional que sexa necesaria para o cumprimento das funcións que se lle atribúen á Consellería do Medio Rural, respectando os principios de eficacia e economía que sempre deben presidir a actuación e a organización administrativa.
Xa que logo, e por proposta do conselleiro do Medio Rural, co previo informe das consellerías de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza e Economía e Facenda, e en uso das atribucións conferidas pola Lei 1/1983, do 22 de febreiro, modificada pola Lei 11/1988, do 20 de outubro, reguladora da Xunta e do seu presidente, e logo de deliberación do Consello da Xunta de Galicia na súa reunión do día un de decembro de dous mil cinco,
DISPOÑO:
Capítulo I
Da Consellería
A Consellería do Medio Rural, baixo a superior dirección do titular do departamento, é o órgano da Administración galega encargado de propor e executar as directrices xerais do goberno no ámbito rural que engloba as competencias en materia de agricultura, gandaría, montes e prevención e defensa dos incendios forestais, desenvolvemento rural e ordenación comarcal, estruturas rurais e industrias agroalimentarias, de acordo co establecido na Constitución española e no Estatuto de autonomía de Galicia, e na forma establecida neste decreto.
Para o exercicio das súas funcións, a Consellería do Medio Rural estrutúrase nos seguintes órganos:
-
O Conselleiro.
-
A Secretaría Xeral.
-
Dirección Xeral de Estruturas e Infraestruturas Agrarias.
-
Dirección Xeral de Produción, Industrias e Calidade Agroalimentaria.
-
Dirección Xeral de Desenvolvemento Rural.
-
Dirección Xeral de Investigación, Tecnoloxía e Formación Agroforestal.
-
Dirección Xeral de Montes e Industrias Forestais.
-
Delegacións provinciais.
-
Órganos colexiados.
Adscríbense á Consellería do Medio Rural as seguintes entidades:
-O organismo autónomo Fondo Galego de Garantía Agraria.
-O ente público Axencia Galega de Desenvolvemento Rural.
-
O Conselleiro.
O Conselleiro é a superior autoridade da consellería e con tal carácter está investido das atribucións que lle confire o artigo 34 da Lei 1/1983, do 22 de febreiro, reguladora da Xunta e do seu presidente, modificada pola Lei 11/1988, do 20 de outubro.
-
A Secretaría Xeral.
A Secretaría Xeral exercerá as competencias e funcións establecidas no Decreto 119/1982, do 5 de outubro, e todas aquelas que lle sexan encomendadas polo titular da consellería, contando, para o exercicio das súas funcións, coas seguintes unidades baixo a súa dependencia orgánica e funcional:
-
Subdirección Xeral de Contratación e Coordinación Orzamentaria, que exercerá as funcións de prestar asistencia ao secretario xeral en cantos asuntos lle encomende para a coordinación administrativa dos servizos da consellería, velar pola aplicación das instrucións que se diten para a elaboración dos orzamentos, confeccionar o anteproxecto de orzamento da consellería, informar e tramitar as propostas de modificacións orzamentarias, controlar a xestión económica e a execución do gasto polas diversas unidades, realizar o seguimento da aplicación dos fondos comunitarios e dos programas coordinados co Ministerio de Agricultura, Pesca e Alimentación e co Ministerio de Medio Ambiente, e así mesmo o seguimento, tramitación e control dos expedientes de contratación da consellería.
Para o exercicio das súas funcións contará coas seguintes unidades con nivel orgánico de servizo:
1.1. Servizo de Contratación, que efectuará o seguimento, tramitación e control de toda a contratación administrativa da consellería e das encomendas de traballos e actividades precisos para o exercicio das competencias e funcións dela, así como a tramitación administrativa dos convenios de colaboración e de todos aqueles asuntos ou materias que pola súa natureza análoga lle sexan encomendados.
1.2. Servizo de Xestión Orzamentaria, que exercerá, en coordinación cos órganos afectados, as funcións relativas á xestión dos orzamentos, tramitación dos expedientes de modificación orzamentaria e aqueloutras funcións que se lle encomenden en materia orzamentaria, en especial, a coordinación administrativa dos servizos, a xestión e control de
todos os vehículos do parque móbil da consellería e a habilitación de material; e por outra banda as relativas ao mantemento, inventariado, xestión e control dos bens inmobles e mobles adscritos á consellería.
1.3. Servizo de Programación, que exercerá as funcións de elaboración do anteproxecto anual do orzamento da consellería; o apoio técnico, coordinación, seguimento e consolidación da información técnica e financeira subministratada polos distintos centros xestores de fondos comunitarios e de programas coordinados co Ministerio de Agricultura, Pesca e Alimentación e co Ministerio de Medio Ambiente para a súa análise e avaliación; e a análise a avaliación dos programas de gasto da consellería en coordinación cos seus centros directivos.
-
Subdirección Xeral de Persoal e Informática coas funcións relativas á xestión do persoal funcionario e laboral e a informatización e racionalización administrativa dos servizos.
Para o exercicio das súas funcións, contará coas seguintes unidades con nivel orgánico de servizo:
2.1. Servizo de Persoal, que realizará funcións de control, xestión, habilitación e tramitación dos asuntos do persoal funcionario e laboral, a organización do rexistro, documentación e arquivos e demais asuntos de réxime de funcionamento interno.
2.2. Servizo de Informática, que terá por encargo a asesoría técnica, execución, proposta, coordinación e supervisión dos plans de informatización de todas as unidades administrativas da consellería e entidades dependentes dela para automatizar, axilizar e mellorar o seu funcionamento, sen prexuízo das competencias doutros departamentos da Administración galega nesta materia. Para estes efectos, corresponderanlle as funcións que se expoñen de seguido:
-
Administración de sistemas.
-
Administración das redes de voz e datos.
-
Atención aos usuarios.
-
Análise de novos desenvolvementos.
-
Políticas de seguridade e protección de datos.
-
Análise funcional do novo hardware e software.
-
Avaliación e coordinación das demandas de desenvolvemento informático das diversas unidades.
-
-
Servizo Técnico Xurídico, que terá ao seu cargo a elaboración de informes e ditames e o estudo das propostas de disposicións que elaboren os distintos centros directivos da consellería; a tramitación e a proposta de resolución dos expedientes de responsabilidade patrimonial, reintegros de subvencións, da revisión dos actos en vía administrativa e dos expedientes sancionadores cuxa resolución corresponda aos directores xerais, ao conselleiro ou ao Consello da Xunta de Galicia nas materias competencia da consellería; así mesmo, ocuparase da preparación e tramitación dos expedientes que se eleven ao Consello da Xunta de Galicia e as súas comisións delegadas e do traslado de acordos destas, así como da coordinación da publicación de toda
clase de disposicións e actos administrativos ditados polos órganos da consellería e entidades adscritas que deban ser publicados no Diario Oficial de Galicia; igualmente corresponderalle a realización de cantas actuacións sexan necesarias respecto das fundacións de interese galego sobre as que a consellería exerza o protectorado, levando para ese efecto os libros de rexistro correspondentes, e todos aqueles asuntos que, por razón da súa competencia, lles sexan encomendados polo secretario xeral.
-
Dependendo organicamente da secretaría xeral e con nivel orgánico de subdirección xeral, existirán as seguintes unidades:
-
Asesoría Xurídica, que se rexerá polo disposto no Decreto 343/2003, do 11 de xullo, polo que se aproba o Regulamento orgánico da Asesoría Xurídica da Xunta de Galicia.
-
Intervención Delegada.
-
Dirección Xeral de Estruturas e Infraestruturas Agrarias.
-
Á Dirección Xeral de Estruturas e Infraestruturas Agrarias correspóndelle a elaboración, a proposta e o desenvolvemento das directrices da política agraria en materia de mellora das explotacións agrarias e do medio rural respecto da estrutura das explotacións agrarias e a modernización das infraestruturas rurais.
Para o exercicio das súas funcións contará coas seguintes unidades:
-
Subdirección Xeral de Explotacións Agrarias coas funcións de levar a termo as accións relativas á mellora das explotacións agrarias e a aplicación das medidas de acompañamento da Política Agrícola Común nos eidos agrícola e gandeiro, as accións referidas aos sistemas de produción agraria sustentable e de conservación do medio rural sen prexuízo das competencias da consellería competente en materia de ambiente, así como a xestión das cantidades de referencia e o rexistro de explotacións.
Para o desenvolvemento das súas funcións, contará coas seguintes unidades:
1.1. Servizo de Axudas Estruturais, ao que lle corresponderán as funcións relativas á mellora e modernización das estruturas de produción das explotacións...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba