DECRETO 166/2015, do 13 de novembro, polo que se aproba a estrutura orgánica da Consellería do Medio Rural.
Sección | I. Disposicións Xerais |
Emisor | CONSELLERÍA DO MEDIO RURAL |
Rango de Ley | Decreto |
Coa publicación do Decreto 116/2015, do 4 de outubro, fixouse a estrutura orgánica da Xunta de Galicia. Mediante o Decreto 129/2015, do 8 de outubro, fixouse a estrutura orgánica das consellerías da Xunta de Galicia.
Co Decreto 116/2015 preténdese o reforzo do ámbito rural, para os efectos de aproveitar a potencialidade deste sector estratéxico de Galicia, e créase, para tal efecto, a Consellería do Medio Rural separada da Consellería do Mar.
Atendendo principalmente ás modificacións practicadas nesa estrutura, procede ao mesmo tempo determinar a estrutura orgánica e funcional necesaria para o cumprimento das funcións que se lle atribúen á Consellería do Medio Rural, respectando os principios de eficacia e economía que sempre deben presidir a actuación e a organización administrativa, así como os compromisos de austeridade e eficiencia asumidos polo Goberno galego.
Exclúese a regulación da estrutura orgánica do Fondo Galego de Garantía Agraria, xa que o Decreto 7/2014, do 16 de xaneiro, polo que se aproban os estatutos do organismo autónomo Fondo Galego de Garantía Agraria, xa contén a súa estrutura orgánica, segundo o disposto no artigo 54 da Lei 16/2010, do 17 de decembro, de organización e funcionamento da Administración xeral e do sector público autonómico de Galicia.
Así mesmo, complétase a relación de órganos colexiados adscritos á consellería e creados por normas anteriores no tempo.
En consecuencia, procede agora aprobar a estrutura orgánica da Consellería do Medio Rural, tendo en conta o disposto no capítulo II do título I da Lei 16/2010, do 17 de decembro, de organización e funcionamento da Administración xeral e do sector público autonómico de Galicia.
Na súa virtude, por proposta da conselleira do Medio Rural, cos informes previos da Consellería de Facenda, da Secretaría Xeral da Igualdade e da Dirección Xeral de Avaliación e Reforma Administrativa, e en uso das atribucións conferidas pola Lei 1/1983, do 22 de febreiro, de normas reguladoras da Xunta e da súa Presidencia, logo de deliberación do Consello da Xunta de Galicia na súa reunión do día trece de novembro de dous mil quince
DISPOÑO:
CAPÍTULO IÁmbito competencial e organización xeral da Consellería
A Consellería do Medio Rural é o órgano da Administración galega ao cal baixo a superior dirección da persoa titular do departamento lle corresponde propor e executar as directrices xerais do Goberno no ámbito rural, que engloba as competencias en materia de agricultura, gandaría, desenvolvemento rural e ordenación comarcal, estruturas rurais, industrias agroalimentarias e forestais, montes, prevención e defensa dos incendios forestais, de acordo co establecido no Estatuto de autonomía para Galicia e segundo os termos sinalados pola Constitución española e no Estatuto de autonomía, na forma establecida neste decreto.
-
Para o exercicio das súas funcións, a Consellería do Medio Rural estrutúrase nos seguintes órganos superiores e de dirección:
-
O/a conselleiro/a.
-
Secretaría Xeral Técnica.
-
Dirección Xeral de Ordenación e Produción Forestal.
-
Dirección Xeral de Gandaría, Agricultura e Industrias Agroalimentarias.
-
Dirección Xeral de Desenvolvemento Rural.
-
-
Quedan adscritas a esta consellería as seguintes entidades públicas instrumentais do sector público autonómico:
-
O organismo Fondo Galego de Garantía Agraria.
-
O ente público Axencia Galega de Desenvolvemento Rural.
-
O ente público Instituto Galego da Calidade Alimentaria.
CAPÍTULO IIÓrganos centrais
Sección 1ª. O/a conselleiro/a
-
O/a conselleiro/a é a autoridade superior da consellería e con tal carácter está investida das atribucións que lle confire o artigo 34 da Lei 1/1983, do 22 de febreiro, de normas reguladoras da Xunta e da súa Presidencia.
Sección 2ª. A Secretaría Xeral Técnica
-
A Secretaría Xeral Técnica exercerá as competencias e funcións establecidas na Lei 16/2010, do 17 de decembro, de organización e funcionamento da Administración xeral e do sector público autonómico de Galicia, todas aquelas que lle sexan encomendadas pola persoa titular da Consellería e é a autoridade de xestión do Programa de desenvolvemento rural (PDR).
-
A Secretaría Xeral Técnica estará integrada polos seguintes órganos baixo a súa dependencia orgánica e funcional:
-
Subdirección Xeral de Persoal.
-
Subdirección Xeral de Contratación e Coordinación Orzamentaria.
-
Subdirección Xeral de Réxime Xurídico-Administrativo.
-
Subdirección Xeral de Planificación e Coordinación de Fondos.
-
Subdirección Xeral de Coordinación Administrativo-Forestal.
-
Servizo de Réxime Interior.
-
-
Adscríbense organicamente á Secretaría Xeral Técnica, con nivel de subdirección xeral, a Asesoría Xurídica e a Intervención Delegada, que dependerán funcionalmente da Asesoría Xurídica Xeral da Xunta de Galicia e da Intervención Xeral da Comunidade Autónoma, respectivamente.
A Asesoría Xurídica rexerase polo disposto no Decreto 343/2003, do 11 de xullo, polo que se aproba o Regulamento orgánico da Asesoría Xurídica da Xunta de Galicia, desenvolverá as funcións previstas no artigo 13.2 do dito decreto en relación coas súas respectivas áreas funcionais e contará co número de efectivos que se determine na correspondente relación de postos de traballo.
-
Á Subdirección Xeral de Persoal correspóndelle o exercicio das seguintes funcións:
-
O control, xestión, habilitación e tramitación dos asuntos do persoal funcionario e laboral.
-
A organización da documentación procedente do rexistro e, en xeral, a asistencia técnica e a coordinación administrativa dos servizos da consellería en materia de persoal e réxime interno.
-
A encarga de todos aqueles asuntos que, por razón da súa competencia, lle sexan encomendados pola persoa titular da Secretaría Xeral Técnica, e suplir esta nos supostos de vacante, ausencia ou enfermidade.
-
O apoio técnico e administrativo da Secretaría Xeral Técnica.
-
A elaboración de estudos e propostas de actuación sobre aspectos relativos a estruturación, planificación, organización, métodos de traballo e de mellora da xestión.
-
O asesoramento e a realización de estudos e informes en materias de competencia do departamento que lle sexan encomendados pola Secretaría Xeral Técnica.
-
A interlocución coas organizacións sindicais nos asuntos competencia da consellería.
-
-
Para o exercicio das súas funcións organízase nos seguintes servizos:
-
Servizo de Persoal. Correspóndelle o exercicio das funcións de:
-
Xestión e tramitación da nómina do persoal adscrito aos servizos centrais da consellería e das obrigas en materia de seguridade social e dereitos pasivos.;
-
Análise da planificación, estudo, seguimento e control da execución do estado de gastos do capítulo I, incluída a elaboración de propostas de modificación de créditos.
-
Ordenación e control da xestión de todo o persoal da consellería e, en especial, a xestión e administración ordinaria do persoal funcionario e laboral adscrito ás súas dependencias centrais.
-
Programación das necesidades de persoal e a formulación das propostas relativas ás relacións de postos de traballo.
-
Mantemento e actualización da base de datos de persoal e a organización, custodia e arquivo dos seus expedientes.
-
Control da asistencia e puntualidade do persoal dos servizos centrais.
-
-
Servizo de Recursos e Reclamacións. Correspóndelle o exercicio das funcións de:
-
Estudo, tramitación e formulación das propostas de resolucións das reclamacións e recursos que se formulen.
-
Elaboración dos correspondentes informes e a coordinación da documentación na materia.
-
Estudo, coordinación e tramitación dos expedientes disciplinarios e de responsabilidade.
-
Tramitación da execución das sentenzas.
-
-
-
Á Subdirección Xeral de Contratación e Coordinación Orzamentaria compétenlle as seguintes funcións:
-
O asesoramento en materia orzamentaria aos órganos de dirección da consellería, e elaborar as instrucións necesarias para que os ditos órganos efectúen unha correcta execución orzamentaria.
-
A confección do anteproxecto de orzamentos da consellería.
-
O informe e tramitación das propostas de modificacións orzamentarias.
-
O control e seguimento da xestión económica e a execución do gasto da consellería.
-
O seguimento, tramitación e control dos expedientes de contratación da consellería.
-
Tamén...
-
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba