DECRETO 60/2017, do 22 de xuño, de reorganización de centros docentes de determinadas localidades.
Sección | III. Outras Disposicións |
Emisor | Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria |
Rango de Ley | Decreto |
O Estatuto de autonomía de Galicia, no seu artigo 31, establece que é competencia plena da Comunidade Autónoma de Galicia a regulación e administración do ensino en toda a súa extensión, niveis, graos, modalidades e especialidades, competencia que o Decreto 4/2013, do 10 de xaneiro, atribúe á Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria.
A realidade sociolóxica, educativa e de optimización dos recursos fai necesaria a revisión da rede de centros e a planificación educativa naqueles concellos ou poboacións en que se estean prestando servizos de educación infantil, primaria e secundaria obrigatoria en centros de distinto tipo, situados nun mesmo recinto escolar ou en zonas lindeiras dentro do mesmo concello, para proceder á súa reorganización mediante fusión, integración ou transformación, garantindo a escolarización de forma satisfactoria do alumnado afectado, sen menoscabo dos seus dereitos a recibir unha educación de calidade e en igualdade de condicións que o alumnado de centros do mesmo tipo.
Esta escolarización efectúase respectando as exixencias de ratio (número máximo de alumnos por grupo) e de postos de traballo docentes, para garantir a calidade do ensino e facilitar a atención á diversidade, e ao alumnado con necesidades específicas de apoio educativo, así como impulsar a dinamización de proxectos educativos.
Da reorganización que leva a cabo este decreto derivan efectos pedagóxicos positivos para o alumnado de educación infantil e primaria, toda vez que o traslado do alumnado de educación secundaria obrigatoria permitirá aos centros dispoñer de máis espazo para actividades docentes, e tamén facilitará que o profesorado poida centrarse en proxectos educativos máis acordes coa tipoloxía do alumnado, fornecendo unha mellora das relacións nas respectivas comunidades educativas.
Así mesmo, o alumnado que vai estudar a educación secundaria obrigatoria a un instituto de educación secundaria tamén se verá beneficiado ao poder integrarse en grupos de estudo máis amplos, que permiten aumentar a oferta educativa en determinadas materias que necesitan un número mínimo de alumnos/as, ao facilitar as medidas necesarias de reforzo educativo. Finalmente, este alumnado participará dun contorno socioeducativo máis afín nun centro no que poderá...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba