Decreto 7/2004, do 8 de xaneiro, polo que se modifica o Decreto 212/2003, do 3 de abril, que establece a estructura orgánica da Consellería de Asuntos Sociais, Emprego e Relacións Laborais.
Sección | I. Disposicións Xerais |
Emisor | CONSELLERÍA DE ASUNTOS SOCIAIS, EMPREGO E RELACIÓNS LABORAIS |
Rango de Ley | Decreto |
O Decreto 212/2003, do 3 de abril, establece a estructura orgánica da Consellería de Asuntos Sociais, Emprego e Relacións Laborais que axustará a súa actuación ós principios de eficacia, desconcentración e racionalización da organización administrativa.
O incremento e a diversificación do número de actividades e actuacións da consellería aconsellan a modificación da súa estructura orgánica coa mesma finalidade de que esta responda, no seu conxunto, ós principios de racionalidade e eficacia no ámbito competencial e de xestión a ela atribuído.
En consecuencia, créase un Servicio de Contratación e Obras dentro da Vicesecretaría Xeral que ten como misión específica contribuír ó reforzamento da área de xestión de contratación e obras da consellería.
Polo tanto, en virtude do disposto na Lei 1/1983, do 22 de febreiro, reguladora da Xunta e do seu presidente, modificada pola Lei 11/1988, do 20 de outubro, por proposta da conselleira de Asuntos Sociais, Emprego e Relacións Laborais, logo dos informes previos da Consellería da Presidencia, Relacións Institucionais e Administración Pública e da Consellería de Economía e Facenda, e logo de deliberación do Consello da Xunta de Galicia na súa reunión do día oito de xaneiro de dous mil catro,
DISPOÑO:
Artigo 4º
Dous. A Secretaría Xeral, para o exercicio das súas competencias, estructúrase nas seguintes unidades:
1. Vicesecretaría Xeral.
Con nivel orgánico de subdirección xeral, exercerá as funcións de prestarlle asistencia ó/á secretario/a xeral en cantos asuntos lle encomende, así como a súa suplencia en caso de enfermidade, ausencia ou vacante.
É a unidade encargada de elabora-lo borrador do anteproxecto de orzamentos da consellería e o seu seguimento e control, a tramitación dos expedientes de gasto, a tramitación e xestión dos expedientes
de contratación, a elaboración do plan de necesidades de obras e equipamentos das distintas unidades e centros da consellería, así como a coordinación da súa execución e velar pola correcta implantación dos sistemas de información dentro...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba