DECRETO 11/2015, do 5 de febreiro, polo que se modifica o Decreto 72/2013, do 25 de abril, polo que se establece a estrutura orgánica da Vicepresidencia e da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza.
Sección | I. Disposicións Xerais |
Emisor | Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza |
Rango de Ley | Decreto |
En virtude do Decreto 72/2013, do 25 de abril, publicado o 14 de maio de 2013, establécese a estrutura orgánica da Vicepresidencia e da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza. Así mesmo, o número 2 do artigo 32 do dito decreto foi modificado na súa redacción en virtude da disposición derradeira primeira do Decreto 101/2014, do 1 de agosto, polo que se establece a estrutura orgánica da Consellería de Facenda.
A Dirección Xeral de Relacións Exteriores e coa Unión Europea, segundo as novas funcións atribuídas, precisa fortalecer a súa estrutura de modo que lle permita desempeñar e cumprir adecuadamente as tarefas inherentes á súa condición de organismo intermedio para a xestión dos fondos comunitarios destinados á cooperación transfronteiriza, de conformidade co establecido nos regulamentos comunitarios, nas disposicións de aplicación do programa operativo e no acordo que se subscriba coa autoridade de xestión.
Durante o tempo de vixencia do actual decreto púxose de manifesto a necesidade de introducir determinadas modificacións dirixidas a redistribuír e concretar funcións no ámbito da Secretaría Xeral Técnica que reforcen e garantan un idóneo desenvolvemento e execución das súas actuacións.
En todo caso, a estrutura reflectida neste decreto xorde como consecuencia da necesidade de optimizar recursos públicos e de continuar co proceso de racionalización, simplificación e redución das estruturas administrativas iniciado polo actual Goberno, mantendo o máximo nivel de calidade na prestación dos servizos públicos e sen que a nova ordenación supoña incremento de gasto.
En consecuencia, baixo os principios de austeridade, eficacia e eficiencia no deseño e funcionamento da Administración pública, procede agora aprobar a modificación da estrutura orgánica da Vicepresidencia e da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, tendo en conta o disposto no capítulo II do título I da Lei 16/2010, do 17 de decembro, de organización e funcionamento da Administración xeral e do sector público autonómico de Galicia.
De conformidade co exposto, por proposta do vicepresidente e conselleiro de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, no exercicio da facultade outorgada polo artigo 34.4 da Lei 1/1983, do 22 de febreiro, de normas reguladoras da Xunta e da súa Presidencia, co informe previo da Consellería de Facenda, e logo da deliberación do Consello da Xunta de Galicia na súa reunión do día cinco de febreiro de dous mil quince,
DISPOÑO:
O Decreto 72/2013, do 25 de abril, polo que se establece a estrutura orgánica da Vicepresidencia e da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, queda modificado como segue:
Un. O número 1 do artigo 10 queda redactado do seguinte xeito:
1. Para o exercicio das súas competencias, a Secretaría Xeral Técnica contará cos seguintes órganos:
a) Vicesecretaría Xeral.
b) Subdirección Xeral de Réxime Xurídico.
c) Subdirección Xeral de Xestión Económico-Administrativa.
d) Subdirección Xeral de Coordinación de Servizos Transversais.
e) Servizo Técnico–Normativo
.
Dous. O artigo 11 queda redactado do seguinte xeito:
Artigo 11. Vicesecretaría Xeral
1. A Vicesecretaría Xeral, con nivel orgánico de subdirección xeral, exercerá as seguintes funcións:
a) A suplencia da persoa titular da Secretaría Xeral Técnica nos casos de ausencia, enfermidade ou vacante.
b) A dirección e coordinación, de conformidade coas instrucións da Secretaría Xeral Técnica, das actividades do resto dos órganos que a integran, así como a sinatura dos asuntos de trámite de competencia do/a secretario/a xeral técnico/a.
c) A elaboración de estudos e propostas de actuación sobre aspectos relativos á estruturación, planificación, organización, métodos de traballo e de mellora da xestión.
d) O apoio técnico nas funcións encomendadas á Secretaría Xeral Técnica e aos distintos órganos de dirección da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza.
e) A coordinación, seguimento e control dos expedientes de contratación, dos convenios e protocolos de colaboración en que sexa parte a Consellería.
f) A coordinación das obras e proxectos de competencia da Consellería.
g) A coordinación, seguimento e control dos expedientes de subvencións de competencia da Consellería.
h) A ordenación, xestión e administración ordinaria dos asuntos relativos ao réxime interno do persoal da Vicepresidencia e da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza.
i) A organización e supervisión das bases de datos e de rexistro de persoal sen prexuízo das competencias que correspondan a outros departamentos da Xunta de Galicia.
j) A dirección do Rexistro Xeral da Xunta de Galicia e a súa coordinación cos demais rexistros oficiais da Administración autonómica.
k) O desenvolvemento dos programas e servizos de atención á cidadanía.
l) As traducións, a revisión lingüística e o asesoramento aos órganos da Administración autonómica que así o soliciten.
m) A edición do Diario Oficial de Galicia.
n) A coordinación e planificación das publicacións e edicións audiovisuais da Consellería e as funcións relativas á súa representación na Comisión de Publicacións da Xunta de Galicia, así como a información xeral e a súa difusión.
o) A formación de estatísticas nas materias que sexan competencia da Consellería en coordinación co Instituto Galego de Estatística, sen prexuízo das funcións nesta materia doutros órganos e unidades da Vicepresidencia e da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza.
p) En xeral, a asistencia e xestión de cantos asuntos lle sexan encomendados por razón da súa competencia pola persoa titular da Secretaría Xeral Técnica.
2. Para o cumprimento das súas funcións, a Vicesecretaría Xeral contará cos seguintes órganos:
2.1. Servizo de Recursos Humanos e Réxime Interior.
A este servizo correspóndelle a realización das seguintes funcións:
a) A ordenación, xestión e administración ordinaria dos recursos humanos e o seguimento e control do rexistro de persoal da Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, excepto do persoal funcionario ao servizo da Administración de xustiza.
b) A xestión do réxime interno do persoal, rexistro, arquivamento e información, control da asistencia e puntualidade da Vicepresidencia e da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza.
c) A xestión dos plans de formación do persoal da Vicepresidencia e da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza.
d) A habilitación de gastos de persoal da Vicepresidencia e da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza.
e) O estudo, tramitación e elaboración das propostas de resolución de reclamacións previas á vía laboral e recursos, así como a execución de sentenzas, en materia de persoal funcionario e laboral da Vicepresidencia e da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza.
f) Aqueloutras funcións que, dentro do seu ámbito, lle sexan asignadas.
2.2. Servizo do Rexistro Xeral e Información á Cidadanía.
A este servizo correspóndelle a realización das seguintes funcións:
a) A dirección, seguimento e control do Rexistro Xeral da Xunta de Galicia, así como a súa coordinación cos demais rexistros oficiais da Administración autonómica e os das entidades locais galegas vinculadas a través do Portelo Único.
b) A recepción dos documentos que se dirixan ás administracións públicas, expedición dos recibos acreditativos da súa presentación, de copias seladas e compulsas deles así como a súa remisión aos órganos destinatarios.
c) A atención do persoal da Xunta de Galicia e das entidades locais en relación co funcionamento do Rexistro Xeral e demais rexistros oficiais da Administración autonómica.
...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba