Decreto 20/2007, do 22 de febreiro, polo que se modifica o Decreto 536/2005, do 6 de outubro, polo que se establece a estrutura orgánica da Consellería de Traballo.

SecciónI. Disposicións Xerais
EmisorCONSELLERÍA DE TRABALLO
Rango de LeyDecreto

Mediante o Decreto 536/2005, do 6 de outubro, aprobouse a estrutura orgánica da Consellería de Traballo.

Non obstante, o desenvolvemento práctico das competencias e funcións atribuídas aos distintos centros directivos da consellería aconsella introducir algunhas modificacións na devandita estrutura co fin de facer máis áxil e eficaz a xestión administrativa.

É o caso da Secretaria Xeral, en que se fai unha reestruturación das funcións encomendadas aos diferentes servizos dependentes dela.

Por unha banda, o desenvolvemento das políticas de emprego da consellería e o seu seguimento e control fan imprescindible a creación dunha nova unidade dependente da Dirección Xeral de Promoción do Emprego que se encargue do deseño, xestión, seguimento e control dos programas de incentivos en materia de promoción do emprego.

Así mesmo, a importancia do cooperativismo e a economía social como fontes indiscutibles de xeración de emprego fan preciso unificar na Dirección xeral de Relacións Laborais todas as competencias e xestión de programas de fomento de emprego en materia de cooperativas e outras formas de economía social.

Por outra banda, dáse unha redacción máis clara e precisa ás atribucións do titular da Dirección Xeral de Relacións Laborais na resolución de recursos en materias de competencia da dirección xeral.

Por último, modifícase a dependencia do Servizo de Xestión e Coordinación dentro da Dirección Xeral de Formación e Colocación e, baixo a dependencia do director xeral de Formación e Colocación, créase o Centro de Novas Tecnoloxías, con nivel de xefatura de servizo, co reto de posibilitar a impartición de formación a nivel avanzado e conectado directamente coa empresa e co mercado laboral para dar unha resposta inmediata ás empresas das súas necesidades de formación en novas tecnoloxías dos seus traballadores.

En consecuencia, por proposta do conselleiro de Traballo, tras os informes favorables da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza e da Consellería de Economía e Facenda, e logo de deliberación do Consello da Xunta de Galicia na súa reunión do día vinte e dous de febreiro de dous mil sete,

DISPOÑO:

Artigo único Modificación do Decreto 536/2005, do 6 de outubro, polo que se establece a estrutura orgánica da Consellería de Traballo.

O Decreto 536/2005, do 6 de outubro, polo que se establece a estrutura orgánica da Consellería de Traballo, queda modificado como segue:

Un. O punto II. Secretaría Xeral. Artigo 4º. Dous queda redactado da seguinte forma:

II. Secretaría Xeral.

Artigo 4º

Dous.-A Secretaría Xeral, para o exercicio das súas funcións, estrutúrase nas seguintes unidades:

1. Vicesecretaría Xeral.

Con nivel orgánico de subdirección xeral, exercerá as funcións de prestarlle asistencia ao secretario xeral en cantos asuntos lle encomende, así como a súa suplencia en caso de enfermidade, ausencia ou vacante.

É a unidade encargada de elaborar o borrador do anteproxecto de orzamentos da consellería e o seu seguimento e control, a xestión da contratación administrativa e económica e as funcións relativas aos sistemas ou procesos informáticos da consellería.

Para o desenvolvemento das súas funcións contará, con nivel orgánico de servizo, coas seguintes unidades:

1.1. Servizo de Xestión Económica e Control Orzamentario.

Correspóndenlle as seguintes funcións:

-A execución, coordinación, seguimento e control do orzamento, así como a proposta e xestión das súas modificacións.

-A tramitación económico-administrativa dos expedientes de gasto e propostas de pagamentos.

-A elaboración das instrucións necesarias para que os centros de gasto efectúen unha correcta xestión económica.

-Control do material de oficina e calquera outra función relativa á xestión económica e orzamentaria.

1.2. Servizo de Contratación e Obras.

Correspóndenlle as seguintes funcións:

-A xestión dos expedientes de contratación que sexan competencia da consellería.

-Seguimento e control da execución de todos os contratos.

-O desenvolvemento das funcións de supervisión dos proxectos respecto das obras que realice a consellería.

1.3. Servizo de Informática.

Corresponderanlle, sen prexuízo das competencias que en materia informática ten atribuídas a Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, o exercicio das seguintes funcións:

-Planificar, impulsar e mecanizar os sistemas de información da consellería.

-Estudo, seguimento, informe e proposta sobre plans xerais de informatización, así como a súa coordinación, supervisión, apoio e asesoramento técnico.

-Xestionar as bases de datos, redes e sistemas informáticos.

-Velar polo cumprimento da normativa sobre tratamento de datos de carácter persoal, con especial...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR