Decreto 193/2010, do 18 de novembro, polo que se regula a estrutura organizativa de xestión integrada de Ferrol.

SecciónI. Disposicións Xerais
EmisorCONSELLERÍA DE SANIDADE
Rango de LeyDecreto

A Lei 8/2008, do 10 de xullo, de saúde de Galicia, establece, no seu artigo 97º, que a modernización do sistema require a introdución de modelos de xestión que dinamicen o servizo público e garantan un marco de innovación tecnolóxica adecuado, a fin de obter a maior rendibilidade social.

O Decreto 168/2010, do 7 de outubro, polo que se establece a estrutura organizativa de xestión integrada do Servizo Galego de Saúde, regula esta como instrumento de organización, sen personalidade xurídica, no ámbito periférico do Servizo Galego de Saúde, e sinala ao mesmo tempo os elementos básicos en que debe apoiarse a organización.

É necesario, pois, adaptar a estrutura organizativa do Servizo Galego de Saúde existente en Ferrol á organización establecida no Decreto 168/2010, do 7 de outubro, homoxeneizando as denominacións e as funcións da estrutura directiva existente.

Na súa virtude, de conformidade co establecido no artigo 34º.5 da Lei 1/1983, do 22 de febreiro, de normas reguladoras da Xunta e da súa Presidencia, por proposta da conselleira de Sanidade, cos informes previos correspondentes e logo da deliberación do Consello da Xunta de Galicia na súa reunión do dezaoito de novembro de dous mil dez,

DISPOÑO:

Artigo 1º Obxecto.

Constitúe o obxecto deste decreto a creación da estrutura de xestión integrada de Ferrol, de acordo co establecido no Decreto 168/2010, do 7 de outubro, polo que se regula a estrutura organizativa de xestión integrada do Servizo Galego de Saúde.

Artigo 2º Alcance.

O ámbito de actuación da estrutura organizativa de xestión integrada de Ferrol é o que se establece no anexo deste decreto.

Artigo 3º Estrutura directiva.
  1. A estrutura de xestión integrada estará formada por órganos unipersoais e órganos colexiados.

  2. Órganos unipersoais.

    Son os seguintes:

    1. Xerencia de xestión integrada.

    2. Dirección de procesos asistenciais.

    3. Dirección de recursos económicos.

    4. Dirección de recursos humanos.

  3. O órgano colexiado da estrutura de xestión integrada será a comisión de dirección.

    Poderán constituírse as comisións necesarias para asesorar sobre a xestión clínica, xestión por procesos, docencia e investigación, calidade, seguranza e atención á cidadanía, ou calquera outra que se considere de interese.

Artigo 4º Funcións, requisitos e réxime de suplencias.

As funcións de cada órgano...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR