Decreto 193/2010, do 18 de novembro, polo que se regula a estrutura organizativa de xestión integrada de Ferrol.
Sección | I. Disposicións Xerais |
Emisor | CONSELLERÍA DE SANIDADE |
Rango de Ley | Decreto |
A Lei 8/2008, do 10 de xullo, de saúde de Galicia, establece, no seu artigo 97º, que a modernización do sistema require a introdución de modelos de xestión que dinamicen o servizo público e garantan un marco de innovación tecnolóxica adecuado, a fin de obter a maior rendibilidade social.
O Decreto 168/2010, do 7 de outubro, polo que se establece a estrutura organizativa de xestión integrada do Servizo Galego de Saúde, regula esta como instrumento de organización, sen personalidade xurídica, no ámbito periférico do Servizo Galego de Saúde, e sinala ao mesmo tempo os elementos básicos en que debe apoiarse a organización.
É necesario, pois, adaptar a estrutura organizativa do Servizo Galego de Saúde existente en Ferrol á organización establecida no Decreto 168/2010, do 7 de outubro, homoxeneizando as denominacións e as funcións da estrutura directiva existente.
Na súa virtude, de conformidade co establecido no artigo 34º.5 da Lei 1/1983, do 22 de febreiro, de normas reguladoras da Xunta e da súa Presidencia, por proposta da conselleira de Sanidade, cos informes previos correspondentes e logo da deliberación do Consello da Xunta de Galicia na súa reunión do dezaoito de novembro de dous mil dez,
DISPOÑO:
Constitúe o obxecto deste decreto a creación da estrutura de xestión integrada de Ferrol, de acordo co establecido no Decreto 168/2010, do 7 de outubro, polo que se regula a estrutura organizativa de xestión integrada do Servizo Galego de Saúde.
O ámbito de actuación da estrutura organizativa de xestión integrada de Ferrol é o que se establece no anexo deste decreto.
-
A estrutura de xestión integrada estará formada por órganos unipersoais e órganos colexiados.
-
Órganos unipersoais.
Son os seguintes:
-
Xerencia de xestión integrada.
-
Dirección de procesos asistenciais.
-
Dirección de recursos económicos.
-
Dirección de recursos humanos.
-
-
O órgano colexiado da estrutura de xestión integrada será a comisión de dirección.
Poderán constituírse as comisións necesarias para asesorar sobre a xestión clínica, xestión por procesos, docencia e investigación, calidade, seguranza e atención á cidadanía, ou calquera outra que se considere de interese.
As funcións de cada órgano...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba