Decreto 519/2005, do 6 de outubro, polo que se establece a estrutura orgánica da Consellería de Política Territorial, Obras Públicas e Transportes.
Sección | I. Disposicións Xerais |
Emisor | CONSELLERÍA DE POLÍTICA TERRITORIAL, OBRAS PÚBLICAS E TRANSPORTES |
Rango de Ley | Decreto |
Os decretos 211/2005, do 3 de agosto e 232/2005, do 11 de agosto, estableceron a estrutura orgánica da Xunta de Galicia e dos seus departamentos. A teor do establecido nos devanditos decretos, o IGVS queda agora adscrito á nova Consellería de Vivenda e Solo, departamento que, ademais das competencias que eran exercidas por aquel organismo autónomo, exercerá as relativas ao fomento e á calidade da vivenda.
O presente decreto ten por obxecto establecer a estrutura orgánica da Consellería de Política Territorial, Obras Públicas e Transportes, adecuándoa ao prescrito nos devanditos decretos e definindo as funcións dos seus órganos.
En consecuencia, por proposta da conselleira de Política Territorial, Obras Públicas e Transportes, logo do informe das consellerías de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza e de Economía e Facenda, e logo de deliberación do Consello da Xunta de Galicia na súa reunión do día seis de outubro de dous mil cinco,
DISPOÑO:
A Consellería de Política Territorial, Obras Públicas e Transportes é o órgano da Administración da Comunidade Autónoma ao que lle corresponden as competencias e funcións en materia de política territorial, urbanismo, ordenación do litoral, portos, estradas, transportes e comunicacións, de acordo co establecido no Estatuto de autonomía de Galicia nos termos sinalados na Constitución española.
-
A Consellería de Política Territorial, Obras Públicas e Transportes, baixo a superior dirección do seu titular, terá a seguinte estrutura orgánica:
-
O conselleiro.
-
A Secretaría Xeral.
-
A Dirección Xeral de Urbanismo.
-
A Dirección Xeral de Obras Públicas.
-
A Dirección Xeral de Transportes.
-
As delegacións provinciais.
-
-
Adscríbense á Consellería de Política Territorial, Obras Públicas e Transportes, co carácter,
cometido e funcións establecidas nas súas respectivas normas reguladoras, os seguintes órganos colexiados:
-A Comisión Superior de Urbanismo de Galicia, prevista no artigo 225.1 ºd) da Lei 9/2002, do 30 de decembro, de ordenación urbanística e protección do medio rural de Galicia, e no Decreto 119/1998, do 16 de abril.
-A Comisión de Coordinación de Sistemas de Información Xeográfica e Cartografía, creada polo Decreto 148/2003, do 9 de xaneiro.
-O Consello Galego de Transportes, regulado polo Decreto 230/1986, do 10 de xullo, modificado polo Decreto 74/1994, do 25 de marzo, e polo Decreto 266/1998, do 24 de setembro.
-
Adscríbese, con carácter de órgano colexiado permanente, á Consellería de Política Territorial, Obras Públicas e Transportes, o Xurado de Expropiación de Galicia, creado pola Lei 9/2002, do 30 de decembro, de ordenación urbanística e protección do medio rural de Galicia, modificada pola Lei 15/2004, do 29 de decembro, e cuxo regulamento de organización e funcionamento foi aprobado polo Decreto 223/2005, do 16 de xuño.
-
Así mesmo, adscríbese á Consellería de Política Territorial, Obras Públicas e Transportes o ente público Portos de Galicia, creado pola Lei 5/1994, do 29 de novembro, e regulado polo Decreto 227/1995, do 20 de xullo, que aproba o seu regulamento.
-
O conselleiro.
-
O conselleiro é o titular da consellería e con tal carácter está investido das atribucións que lle confire o artigo 34 da Lei 1/1983, do 22 de febreiro, reguladora da Xunta de Galicia e do seu presidente.
-
A Secretaría Xeral.
A Secretaría Xeral exercerá as funcións e competencias establecidas no Decreto 119/1982, do 5 de outubro, así como aquelas que lle sexan delegadas polo titular da consellería.
Baixo a dependencia directa do secretario xeral existirán as seguintes unidades:
-
Servizo de Coordinación Técnica e Inspección.
Terá como obxectivo velar polo correcto funcionamento dos diferentes servizos e obras da consellería, tanto na súa esfera central coma periférica, informando sobre o grao de cumprimento e eficacia na súa prestación, e o adecuado emprego dos medios, tanto persoais como materiais.
Proporá, se é o caso, as medidas para a corrección das deficiencias que se observen.
-
Servizo Técnico-Xurídico.
Correspóndenlle a este servizo as seguintes funcións:
-
O estudo e a tramitación de todos os anteproxectos e proxectos de disposicións de carácter xeral que elaboren os distintos centros directivos da consellería.
-
O estudo, a tramitación e a proposta de resolución das reclamacións e recursos formulados contra os actos e resolucións ditados polos distintos órganos da consellería cando non estean atribuídos a outros órganos desta.
-
A tramitación dos requirimentos e peticións formuladas á consellería polos xulgados, tribunais, o Defensor do Pobo, o Valedor do Pobo e outros órganos e institucións.
-
En xeral, cantos asuntos lle sexan encomendados por razón da súa competencia polo secretario xeral.
-
-
Servizo de Apoio Técnico Administrativo.
Correspóndenlle a este servizo as seguintes funcións:
-
Efectuar os estudos e informes que lle sexan encomendados polo secretario xeral, ademais do estudo, preparación e informe dos asuntos que teñan que elevarse ao Consello da Xunta de Galicia e á Comisión de Secretarios Xerais, así como o traslado dos seus acordos.
-
A coordinación para a súa remisión e correspondente publicación no Diario Oficial de Galicia das disposicións e actos administrativos ditados polos órganos da consellería.
-
A coordinación das publicacións editadas pola consellería, así como as funcións relativas á representación desta na Comisión de Publicacións da Xunta de Galicia.
-
O rexistro, arquivo e custodia das disposicións legais emanadas da consellería así como levar a cabo as compilacións e refundicións das normas emanadas desta.
-
En xeral, cantos asuntos lle sexan encomendados por razón da súa competencia polo secretario xeral.
-
-
Subdirección Xeral de Coordinación Administrativa e Control Orzamentario.
Exercerá as funcións de xestión do persoal, coordinación da confección do anteproxecto de orzamento, o seu seguimento e control interno, así como a organización do rexistro, arquivo e demais aspectos relacionados co réxime interior.
Encargarase do sistema de informatización e proceso de datos, así como da racionalización administrativa de todos os servizos da consellería.
Contará cos seguintes servizos:
4.1. Servizo de Xestión Económica e Control Orzamentario.
4.2. Servizo de Persoal e Réxime Interior.
4.3. Servizo de Informática.
-
A Asesoría Xurídica da consellería, que se rexerá polo disposto no Decreto 343/2003, do 11 de xullo, polo que se aproba o regulamento orgánico da Asesoría Xurídica da Xunta de Galicia, e maila Intervención Delegada adscríbense organicamente á Secretaría Xeral con nivel orgánico de subdirección xeral. Estas unidades administrativas dependerán funcionalmente da Asesoría Xurídica Xeral da Xunta de Galicia e da Intervención Xeral da Comunidade Autónoma, respectivamente.
-
A Dirección Xeral de Urbanismo.
-
A Dirección Xeral de Urbanismo exercerá as funcións de dirección, planificación, impulso, xestión e coordinación das competencias que, en materia de urbanismo, ordenación do territorio e do litoral, lle corresponden á consellería e, en particular, exercerá as seguintes funcións:
-
De carácter xeral:
-
A definición da política territorial e de utilización racional do solo coa finalidade de favorecer o desenvolvemento equilibrado e sustentable do territorio, contribuír a elevar a calidade de vida e a cohesión social da poboación e protexer e potenciar o patrimonio natural e cultural, sen prexuízo das competencias atribuídas a outros órganos.
-
O exercicio das funcións que a Lei 9/2002, de ordenación urbanística e protección do medio rural de Galicia, lle atribúe ao director xeral competente en materia de urbanismo.
-
A elaboración de estudos e proxectos e o fomento da formación e da investigación en materia de urbanismo, ordenación do territorio e do litoral.
-
A xestión do rexistro de entidades urbanísticas colaboradoras, de acordo co disposto polo Regulamento de xestión urbanística, aprobado polo Real decreto 3288/1978, do 25 de agosto.
-
O fomento, o seguimento e o control da actividade urbanística, sen prexuízo das competencias dos municipios.
-
A cooperación cos municipios en materia de ordenación, execución e disciplina urbanística.
-
O fomento da participación cidadá na formulación...
-
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba