Decreto 188/2008, do 28 de agosto, polo que se establece a estrutura orgánica da Consellería de Política Territorial, Obras Públicas e Transportes.
Sección | I. Disposicións Xerais |
Emisor | CONSELLERÍA DE PRESIDENCIA, ADMINISTRACIÓNS PÚBLICAS E XUSTIZA |
Rango de Ley | Decreto |
Por medio do Decreto 519/2005, do 6 outubro, foi establecida a estrutura orgánica da Consellería de Política Territorial, Obras Públicas e Transportes. Este decreto foi obxecto de modificación polos decretos 65/2006, do 20 de abril, 122/2007, do 21 de xuño, e 51/2008, do 6 de marzo.
Tal estrutura orgánica tamén se veu afectada polas previsións do Decreto 213/2007, do 31 de outubro, mediante o que foron aprobados os estatutos da Axencia de Protección da Legalidade Urbanística e a conseguinte transferencia de medios humanos e materiais da consellería en favor da dita axencia, para o desenvolvemento das funcións que este organismo ten atribuídas legalmente. Así mesmo, a Lei 16/2007, do 26 de decembro, prevé a creación do/da Comisionado/a para a Seguridade Viaria de Galicia, órgano superior da consellería en materia de coordinación, seguimento e asesoramento respecto das directrices e estratexias vinculadas á seguridade viaria de Galicia.
Os referidos cambios normativos xustifican a necesidade de proceder a establecer a nova estrutura dos órganos superiores da Consellería de Política Territorial, Obras Públicas e Transportes, incluíndo a nova denominación do órgano competente en materia de ordenación do territorio e urbanismo e a definición das funcións que corresponderá desenvolver á persoa designada titular do Comisionado para a Seguridade Viaria de Galicia, así como a creación de diferentes subdireccións xerais e servizos para un mellor desenvolvemento das atribucións que corresponden á consellería, seguindo os principios de racionalidade, eficacia e economía que deben presidir toda organización administrativa.
Xunto co exposto, e coa finalidade de establecer formalmente cales son os órganos superiores da Consellería de Política Territorial, Obras Públicas e Transportes, así como os entes e organismos que ten adscritos, resulta obrigado proceder a modificar o artigo 4º do Decreto 232/2005, do 11 de agosto, polo que se fixa a estrutura orgánica dos departamentos da Xunta de Galicia.
En consecuencia, a iniciativa do conselleiro da Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza e da conselleira de Política Territorial, Obras Públicas e Transportes, e por proposta do conselleiro de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza e en uso das facultades que teñen atribuídas pola Lei 1/1983, do 22 de febreiro, de normas reguladoras da Xunta e da súa Presidencia, despois dos informes favorables das consellerías de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza e de Economía e Facenda, así como do Servizo Galego de Promoción da Igualdade do Home e da Muller da Vicepresidencia da Igualdade e do Benestar, e logo da deliberación do Consello da Xunta de Galicia, na súa reunión do día vinte e oito de agosto de dous mil oito,
DISPOÑO:
A Consellería de Política Territorial, Obras Públicas e Transportes é o departamento da Administración da comunidade autónoma ao cal lle corresponde o exercicio das competencias en materia de política territorial, urbanismo, ordenación do litoral, portos, estradas, transportes e comunicacións, segundo o establecido no Estatuto de autonomía de Galicia e de conformidade co previsto na Constitución española.
A Consellería de Política Territorial, Obras Públicas e Transportes, para o cumprimento das funcións e competencias que ten atribuídas pola lexislación vixente, terá a seguinte estrutura orgánica:
-
O/a conselleiro/a.
-
A Secretaría Xeral.
-
A Dirección Xeral de Ordenación do Territorio e Urbanismo.
-
A Dirección Xeral de Obras Públicas.
-
A Dirección Xeral de Transportes.
-
O/a Comisionado/a para a Seguridade Viaria de Galicia.
-
As delegacións provinciais.
-
Quedan adscritos á Consellería de Política Territorial, Obras Públicas e Transportes, sen prexuízo da súa natureza xurídica:
-O ente público Portos de Galicia, creado pola Lei 5/1994, do 29 de novembro.
-A Axencia de Protección da Legalidade Urbanística, creada pola Lei 9/2002, do 30 de decembro, de ordenación urbanística e protección do medio rural de Galicia.
-O Xurado de Expropiación de Galicia, creado pola Lei 9/2002, do 30 de decembro, de ordenación urbanística e protección do medio rural de Galicia.
-
Así mesmo, tamén quedan adscritos á Consellería de Política Territorial, Obras Públicas e Transportes, de conformidade co previsto nas súas normas reguladoras:
-O Consello Galego de Transportes, regulado polo Decreto 230/1986, do 10 de xullo.
-A Comisión Superior de Urbanismo de Galicia, prevista no artigo 225.1.d) da Lei 9/2002, do 30 de decembro, de ordenación urbanística e protección do medio rural de Galicia.
-A Comisión de Coordinación de Sistemas de Información Xeográfica e Cartografía, creada polo Decreto 148/2003, do 9 de xaneiro.
O/a conselleiro/a é a superior autoridade da consellería e, con tal carácter, está investida das atribucións que lle confire o artigo 34 da Lei 1/1983, do 22 de febreiro, de normas reguladoras da Xunta de Galicia e da súa Presidencia.
Funcións e competencias.
A Secretaría Xeral exercerá as funcións e competencias establecidas no Decreto 119/1982, do 5 de outubro, en relación coas diferentes unidades e servizos nos que se estrutura a consellería, así como aqueloutras previstas na normativa aplicable ou mesmo as que lle sexan delegadas ou encomendadas pola persoa titular da consellería.
Baixo a dependencia directa da persoa titular, e para o exercicio das competencias previstas no artigo anterior, a Secretaría Xeral estrutúrase nas seguintes unidades administrativas, ás que corresponderán as funcións que a continuación se detallan:
-
Subdirección Xeral de Coordinación Administrativa e Control Orzamentario.
1.1. Funcións:
-
A coordinación da confección e tramitación do anteproxecto de orzamentos da consellería; o seguimento e control interno da execución orzamentaria, así como a tramitación dos expedientes de modificacións orzamentarias, en coordinación cos órganos implicados.
-
A ordenación, xestión e administración ordinaria dos asuntos relativos ao persoal da consellería, así como a organización e supervisión das bases de datos e de rexistro de persoal, sen prexuízo das competencias que correspondan a outros departamentos da Xunta de Galicia.
-
A organización dos aspectos que atinxen ao réxime interior da consellería.
-
A xestión dos expedientes de contratación administrativa promovidos pola secretaría xeral.
-
A organización, coordinación e supervisión da xestión administrativa do patrimonio adscrito á consellería, sen prexuízo das competencias que correspondan a outros órganos.
-
En xeral, prestarlle asistencia e xestionar cantos asuntos lle sexan encomendados por razón da súa competencia pola persoa titular da Secretaría Xeral.
1.2. Estrutura:
Para o desenvolvemento das funcións antes relacionadas, a subdirección xeral contará, con nivel orgánico de servizo, coas seguintes unidades:
-Servizo de Xestión Económica e Control Orzamentario.
-Servizo de Persoal e Réxime Interior.
-
-
Subdirección Xeral de Réxime Xurídico Administrativo.
2.1. Funcións:
-
O estudo e tramitación dos anteproxectos e proxectos de disposicións de carácter xeral que elaboren os distintos centros directivos da consellería.
-
O estudo, tramitación e proposta de resolución de reclamacións e recursos formulados contra os actos e resolucións ditados polos distintos órganos da consellería, cando non estean atribuídos a outros órganos desta.
-
A tramitación dos requirimentos e peticións formuladas á consellería polos xulgados, tribunais, Defensor/a do Pobo, Valedor/a do Pobo e outros órganos e institucións.
-
A emisión dos informes encomendados pola persoa titular da secretaría xeral, ademais do estudo dos asuntos que teñan que elevarse ao Consello da Xunta de Galicia e á Comisión de Secretarios Xerais.
-
A coordinación, para a súa remisión e ulterior publicación no Diario Oficial de Galicia, das disposicións e actos administrativos ditados polos órganos da consellería.
-
A coordinación, mediante a elaboración de instrucións, protocolos de actuación ou calquera outro instrumento que se considere axeitado, coas unidades da consellería que desenvolvan funcións xurídico-administrativas.
-
En xeral, prestarlle asistencia e xestionar cantos asuntos lle sexan encomendados por razón da súa competencia pola persoa titular da Secretaría Xeral.
2.2. Estrutura:
Para o desenvolvemento das funcións antes relacionadas, a subdirección xeral contará, con nivel orgánico de servizo, coas seguintes unidades:
-Servizo Técnico-Xurídico.
-Servizo de Apoio Técnico-Administrativo.
-
-
Subdirección Xeral de Informática.
3.1. Funcións:
Corresponderanlle, sen prexuízo das competencias que en materia informática ten atribuídas a Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, as seguintes:
-
A planificación, supervisión e control dos sistemas e tecnoloxías da información da consellería.
-
A...
-
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba